De zuster van je zus film overzicht Awkward familiefoto

<em>De zuster van je zus</em> film overzicht Awkward familiefoto / vermaak

Twee zussen met verborgen agenda's zorgen voor een plakkerige situatie wanneer ze het weekend met Jack doorbrengen. De ene zuster is lesbisch en de andere was vroeger de overleden broer van Jack, dus wat zou er mis kunnen gaan? Veel natuurlijk! Liefde, geheimen en tequila onthullen een gecompliceerd verhaal met nog meer gecompliceerde personages in deze prachtig geacteerde indie!

Jack's (Mark Duplass) broer stierf een jaar geleden. Op het herdenkingsfeest breekt Jack af voor zijn vrienden, waaronder zijn beste vriend Iris (Emily Blunt), die toevallig de ex-vriendin van zijn broer is. Iris vertelt Jack dat hij wat tijd alleen nodig heeft en suggereert dat hij naar de geïsoleerde hut van haar vader op Vancouver Island gaat.

Als hij eenmaal aankomt in de hut, wordt hij geslagen met de liefhebbende vreemdeling, alleen om te ontdekken dat de vrouw Iris's zus Hannah (Rosemary DeWitt) is. Hoewel ze geschrokken is, laat Hannah hem een ​​nachtje blijven. Over een gedeelde fles tequila onthult ze dat ze zojuist haar zevenjarige romance heeft beëindigd. Alcohol doet zijn magie en ondanks het feit dat Hannah een lesbienne is, belanden de twee in bed. Geen probleem tot Iris de volgende morgen onverwacht verschijnt.

Hannah en Jack komen overeen om Iris niet over hun rendez-vous te vertellen, maar wanneer Iris aan Hannah onthult dat ze verliefd is op Jack, wordt het lastig. Het klinkt als veel zeep, maar wat er onder zit, zijn drie zeer interessante personages die door de toonhoogte perfect worden gespeeld door deze trifecta van fantastische acteurs.

Emily Blunt is mooi als de jeugdige kleine zus die haar oudere broer of zus aanbidt, ondanks het plaatsen van boter in de veganistische aardappelpuree van Hannah. Rosemary DeWitt (Rachel gaat trouwen) is een heerlijk verwarde knoop van een vrouw die worstelt om zin in haar leven te vinden. Dit zijn geen Brady Bunch-zussen, dit zijn twee echte meiden die elkaar graag willen testen en straffen, zoals echte zussen doen.

Bottom line: de emotionele wendingen en bochten van De zuster van je zus zal je verrassen en tot het einde raden (letterlijk). Deze kleine film met grote personages zorgt ervoor dat jouw loyaliteit bij elke beurt verschuift, wat een prachtige filmische onderbreking oplevert in deze zomer van superheld-films. Genieten!

Fotocredit: IFC Films